Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva pokrenula je kampanju ‘Nije smiješno’

Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva u suradnji s mladim blogerima je danas na  Međunarodni dan mira pokrenula  kampanju “Nije smiješno” čiji je cilj povećati svijest javnosti, osobito djece i mladih, o važnosti sprečavanja govora mržnje i poticanju pozitivne komunikacije.

Javnim natječajem za mlade blogere u dobi od 18 do 30 godina, Nacionalna zaklada je odabrala  7  blogera (Marija Renić, Kristina Tešija, Maja Sertić, Bojan Iličić, Ana Tavić, Matea Kovač, Petra Galović) koji će svojim tekstovima i zapažanjima progovoriti o aktualnom problemu govora mržnje, a tekstovi će biti objavljeni na novopokrenutoj mrežnoj stranici www.nijesmijesno.hr te na profilima društevih mreža  Facebook i Instragram. Na mrežnoj stranici (www.nijesmijesno.hr) u ponedjeljak, na prvi dan kampanje, bit će prikazan promotivni film koji tematizira nužnost jačanja svijesti javnosti o problemu  govora mržnje te ukazuje na njegove negativne posljedice.
Blogeri će svojim angažmanom u kampanju uključiti i škole kreiranjem zanimljivih sadržaja za djecu (igre i nagrade) kako bi se ova tematika približila i najmlađima na način primjeren njihov dobnoj skupini.

Datum početka kampanje odabran je na Međunarodni dan mira, koji je Generalna skupština UN-a proglasila danom posvećenim jačanju ideala mira, razumijevanja, poštivanja drugih i uvažavanja različitosti, kako bi se poduprijela načela i istovjetne vrijednosti koje se promiču toga dana.

Kampanju je pokrenula Nacionalna zaklada kao provoditelj Fondova Europskog gospodarskog prostora i Kraljevine Norveške (EGP/NF) za organizacije civilnoga društva kao nastavak te dodanu vrijednost velike europske kampanje koju provodi Vijeće Europe pod nazivom “NE govoru mržnje” (No hate speech).

Više o svemu saznajte na web stranici kampanje.

Napišite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)