Radionica će se održati u srijedu, 12. studenoga 2014. u Daruvaru, u prostoru Galerije Grada Daruvara, Trg dr. Franje Tuđmana 7, od 15 do 19 sati
Cilj radionice je proširiti znanje predstavnika organizacija civilnoga društva i ostalih dionika iz lokalne zajednice o osnovama vođenja administracije i financija za neprofitni sektor.
Na radionici će biti obrađivane sljedeće teme:
- RNO broj (broj u Registru neprofitnih organizacija)
- blagajna /uplata isplata, blagajnički izvještaj
- otvaranje i obrada putnih naloga, putnih računa, pokrivanje troškova putovanja za zaposlenike, članove udruge, volontere, honorarno zaposlene osobe, korištenje privatnog vozila u službene svrhe
- ugovori o djelu, autorski ugovori – kada koji ugovor, porezi i doprinosi po pojedinim ugovorima
- dokumenti koje svaka udruga treba imati: popis opreme i sitnog inventara (označavanje opreme), popis članova
- novosti iz Zakona o financijskom poslovanju i računovodstvu neprofitnih organizacija
Radionica je organizirana u sklopu programa E-misija.
Predavač na radionici bit će djelatnik Centra za civilne inicijative.
Sudjelovanje na radionici je besplatno. Hrana, piće i putni toškovi nisu osigurani.
Molimo vas da svoj dolazak potvrdite na e-mail: szpd@e-misija.info do petka, 07.11. 2014. u 12.00 sati.
Broj mjesta na radionici je ograničen na 20, stoga će redoslijed zaprimanja prijava biti kriterij prihvaćanja prijave.