Izmjene u vođenju evidencije o radnicima i radnom vremenu

Na temelju članka 5. stavka 4. Zakona o radu (“Narodne novine”, broj 93/14) ministar rada i mirovinskoga sustava donosi PRAVILNIK O SADRŽAJU I NAČINU VOĐENJA EVIDENCIJE O RADNICIMA.

Ovim se Pravilnikom propisuje sadržaj i način vođenja evidencije o radnicima, ako drugim propisom nije drukčije uređeno.

Poslodavac evidenciju o radnicima, počinje voditi datumom zasnivanja radnog odnosa i ažurno je vodi do prestanka radnog odnosa te istu čuva kao dokumentaciju trajne vrijednosti. Pravilnik je stupio na snagu od 1. rujna 2017. godine.

Novim Pravilnikom dolazi do pojednostavljenja evidentiranja radnog vremena, a to je jedna od predviđenih mjera za uklanjanje regulatornih prepreka poslovanju kojom se postiže vremenska ušteda za poslodavce koji su dužni voditi podatke o radnicima i njihovom radnom vremenu, a smanjen je opseg podataka koje mora sadržavati evidencija o radnicima.

Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima dostupan je na stranicama Narodnih novina.

 

Napišite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)